13.01 2016 / Социум

Затребувані промопослуги

Затребувані промопослугиДмитро Пелих

Перевиконання плану надходжень від рекламної діяльності регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» за підсумками 2015 р. становить понад 550 тис. грн. Такі фінансові показники кореспонденту «Магістралі» прокоментував начальник відділу з організації рекламно-інформаційної діяльності фінансово-економічної служби залізниці Едуард Обиночний.

— Едуарде Миколайовичу, чи був 2015 р. у рекламному плані успішним для Львівської магістралі?

ed.jpg— Порівняно з 2014 р. ми маємо дійсно хороші фінансові показники. Тоді план надходження коштів від цього виду діяльності ми виконали лише на 89 %. Зрозуміло, що таке недовиконання було спричинене воєнними діями на сході України. У 2014 р. виробники та рекламодавці скоріше намагалися зберегти підприємства, а не рекламувати свою продукцію та послуги. До того ж залізниця надавала рекламу навіть підприємствам з Луганська. Ясна річ, що ми втратили цього клієнта. А у 2015 р. ситуація була значно оптимістичніша. На цей рік план надходження коштів від рекламної діяльності становив 4 млн 320 тис. грн, який уже за підсумками 11 місяців ми перевиконали на 150 тис. грн, а у грудні надійшло ще понад 400 тис. грн. І це при тому, що протягом останніх двох років тарифи на рекламу не піднімалися. Втім, у 2016 р. ми будемо змушені їх переглядати, адже виробники вже практично вдвічі підвищили вартість своїх товарів і послуг.

— Тобто зараз тарифи на залізниці нижчі за ринкові?..

— Зовсім ні. Адже інші рекламні компанії у Західній Україні теж наразі не піднімали тарифи. Тому серед рекламних компаній магістраль встановила далеко не найнижчі тарифи. В багатьох містах обласного та районного значення вони навіть вищі, ніж на центральних вулицях і площах цих міст. Але рекламодавці зацікавлені у просуванні своїх товарів та послуг на об’єктах залізничної інфраструктури через велику кількість потенційних клієнтів. До прикладу, лише у жовтні 2015 р. послугами залізниці скористалися 5 млн людей.

— А наскільки стабільним є ринок реклами на магістралі?

— Зазвичай січень—лютий—березень і літні місяці у рекламному плані є провальними, адже у цей час люди переважно націлені на відпочинок. І рекламодавці цю тенденцію відчули. Тож у квітні—травні надходження коштів різко збільшується, а потім так само стається з вересня. Тож перед нами постало питання, як змінити ситуацію так, щоб кошти надходили стабільно щомісяця.

Відтак більше уваги стали приділяти договорам з підприємствами чи рекламними агенціями, які на нашій території встановлюють власні стаціонарні конструкції для промування товарів і послуг. І на сьогодні ми маємо стабільне надходження коштів, не зважаючи на те, залучили ці особи рекламу на свої площини, чи вона там відсутня.

Водночас, заключаючи договори на 2015 р., ми пропонували нашим крупним клієнтам понижувальний коефіцієнт. Але разом з тим у нас є домовленість, що вони збільшують рекламні конструкції на суму знижування. Відтак рекламодавцю вигідно за ті самі кошти мати більше конструкцій, а залізниці — стабільного клієнта і надходження коштів від цього виду діяльності.

А ще у рекламному плані Львівська залізниця єдина, яка працює як «єдине вікно». Тобто, аби розмістити інформацію про товари чи послуги, клієнт не йде у відокремлені підрозділи, а звертається безпосередньо у відділ організації рекламно-інформаційної діяльності фінансово-економічної служби, де отримує необхідну допомогу та укладає договір.

— Чи побільшало рекламних площ?

— Так. Загалом їх кількість збільшилася на 48 (серед них біл-борди, сітілайти та брандмауери, площі яких можуть сягати і 200 м2). Тож на сьогодні ми маємо 451 білборд, 334 спеціальні конструкції та 69 сітілайтів. До спеціальних рекламних конструкцій належать і брандмауери та білборди нестандартного розміру й панно.

— А що з транзитною рекламою?

— Промопослугам у рухомому складі ще є куди розвиватися, бо вільних місць у нас достатньо. Але й тут маємо позитивну динаміку: торік від розповсюдження інформації у поїздах надійшло вдвічі більше коштів, ніж у 2014 р. Загалом ця цифра сягнула майже 500 тис. грн.

— Чим зацікавлюєте нових рекламодавців?

bochka.jpg— Пропонуємо такі місця для її розміщення, де ця реклама буде максимально ефективною. Також є кілька цікавих, сказав би так, нестандартних рекламоносіїв. Один з таких — відеопроектор, який з’явився на вокзалі станції Львів торік наприкінці серпня. Ще одним оригінальним носієм промо-інформації є скульптура монаха, розміщена ліворуч від входу до Львівського вокзалу. Спочатку це була реклама пива, та після зарахування його до алкогольних напоїв, монах промує торгову марку. З того нового і цікавого, що ми пропонуємо клієнтам, є і брендування приміського вокзалу, тобто по периметру вокзалу і на перонах розміщуємо рекламу лише одного замовника. І це користується попитом. Торік ми мали двох великих рекламодавців, які розмістили свої промоційні матеріали.

— Чи є невеликі міста або станції, котрі значно збільшили залучення рекламодавців?

— Є. Це Стрий та Луцьк. Останнє дуже сучасне місто із красивим вокзалом. Тут поруч зі спорудою на шляхопроводах розмістили рекламні конструкції, які приносять непогані доходи. Здивувало і місто Стрий, де з’явилося чимало рекламодавців. Сьогодні там промоційна інформація про товари і послуги є не лише на фасаді, а й у приміщенні вокзалу.

— Останнім часом на Львівській магістралі побільшало зйомок епізодів художніх фільмів і кліпів українських співаків. Це теж підпадає під рекламну діяльність?

— Безперечно, це рекламна діяльність. І якщо за всі попередні роки ми мали лише одну вартісну зйомку, то торік аж три. Одна з них — кліп співачки Тіни Кароль, в якому події відбувалися на Львівському вокзалі та на Івано-Франківщині. Кількість таких зйомок буде збільшуватися, адже вже зараз отримуємо запити від різних структур щодо проведення калькуляції послуг.

— Чого очікуєте в новому році?

— Пожвавлення ринку рекламних послуг і надходження коштів, що підтверджують і реальні цифри. Якщо ще у грудні рекламні площі, які належать залізниці, були задіяні на 80 %, то з січня 2016 р. вони вже задіяні на 95 %.

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Август 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua