Західні пріоритети

Західні пріоритетиДмитро Пелих

«Активізація вантажних і пасажирських перевезень, що дала змогу досягти рівня показників 2014 р. — ще до подій на Сході України, зумовлює брати курс на відновлення локомотивного парку різними видами ремонту», — заявив в.о. Генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній під час об’їзду Львівської залізниці.

За відвідин Львівського локомотиворемонтного заводу очільник галузі мовив, що саме на Львівській залізниці значно збільшилася вантажна робота. На повну потужність запрацювало чимало кар’єрів, які ще недавно навантажували з десяток вагонів на добу. На великі металургійні комбінати багато сировини надходить із європейських країн. Порівняно з минулим роком більш ніж на 70 % зросло перевезення зернових. Крім того, у напрямку до Львова призначено додатково сім пасажирських потягів.

PEL_8852.JPG— З огляду на це ми змушені взяти курс на відновлення локомотивного парку, і Львівський локомотиворемонтний завод братиме в цьому процесі активну участь, — мовив О.Завгородній. — На сьогодні це підприємство завантажене на 80 %, тому ще до кінця тижня ми забезпечимо його роботою, відправивши для ремонту шість електровозів серії ВЛ11. Але оновлену техніку я волію бачити вже зі встановленими сучасними електронними приладами обліку електроенергії і наявними біотуалетами. Фінансування робіт — гарантоване, адже протягом останніх двох місяців Укрзалізниця профінансувала практично все, що було недопрацьовано раніше.

kolpar.jpgЗа словами очільника галузі, оновлення локомотивів актуальне і в контексті поглиблення співпраці з європейськими країнами. Бо Львівська залізниця має 17 міжнародних транспортних переходів, і на більшості з них широка колія заходить на територію сусідніх держав. У Словаччину веде вітка довжиною 80 км, а у Польщі загальна мережа таких колій становить 400 км. Їх необхідно використовувати на 100 %. Крім того, зараз розглядається проект побудови широкої колії аж до Австрії.

Водночас О.Завгородній наголосив, що нині як ніколи Укрзалізниця потребує двосистемних електровозів, які працюють на постійному і змінному струмах.

— Протягом двох місяців ми провели шість нарад із практично всіма виробниками локомотивів у Європі та світі. Кожен з них хоче інвестувати гроші в Україну та будувати електровози, які нам необхідні, — сказав він.

Побував керівник Укрзалізниці й на будівництві 90-квартирного житлового будинку для залізничників, що зводиться у Львові на вул. Калнишевського. Там О.Завгородній мовив, що для розвитку і управління галузі потрібно залучати нових людей. Зазвичай їм надається житло, але всіх фахівців забезпечити квадратними метрами Укрзалізниця не спроможна. З огляду на це розглядається можливість надання службового житла, яке не підлягатиме приватизації. У таких квартирах залізничники керівного складу житимуть доти, допоки працюватимуть на сталевій магістралі. Для спорудження службового житла кожна залізниця має достатньо фахівців.

Бескидський тунель — черговий об’єкт, який оглянув Олександр Завгородній. На момент його приїзду будівельники пройшли уже 1 тис. 505 м верхнього уступу.

karier.jpg— Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів — у напрямку до країн Західної та Центральної Європи, — сказав він. — Тому я дуже задоволений тим, що вибірка гірської породи проходить із випередженням графіка майже на два місяці. Це дає надію, що тунель буде побудовано і прийнято в експлуатацію так, як і прописано у договорі.

Втім, якщо фахівці будівельної асоціації «Інтербудмонтаж» займаються вибіркою породи для створення пустоти, то залізничники споруджують підпірну стінку західного порталу. Її зводять теж із випередженням графіка. Вона має бути готова до моменту побудови виходу з тунелю. І хоч сама підпірна стінка насправді й готова, проте роботи довкола неї ще вистачає. Адже потрібно забетонувати русло річки та понизити рівень ґрунтів для прокладення колії для руху потяга.

gener.jpgВ.о. Генерального директора Укрзалізниці Олександр ЗАВГОРОДНІЙ:

«Львівська сталева магістраль демонструє добру динаміку економічних показників. У процесі відновлення економіки України це — хороший сигнал. Загалом інфраструктура — в належному стані, та все ж є проблеми, які потребують нагального розв’язання. Якщо одне з болючих питань магістралі — щодо старого Бескидського тунелю — вже практично розв’язане, то проблему із підпірними стінками, які були зведені більш ніж сто років тому, слід вирішувати. Крім того, потребує оновлення й господарство електропостачання».

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Июль 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua