Стоп корупції — зворотний зв’язок

Стоп корупції — зворотний зв’язокТетяна Цвірко

На початку осені Укрзалізниця запровадила гарячі лінії «Стоп корупція» і «Якість та сервіс», що мають на меті боротьбу з корупцією у сфері пасажирських перевезень та покликані підвищити якість обслуговування. Ось як вони працюють.

Ранкові безквиткові

Нещодавно на e-mail сервісу надійшла скарга на провідника, який провозив безквиткових пасажирів. Укрзалізниця відразу провела оперативний розгляд позаштатної ситуації. Втім, не діждавшись оприлюднення його результатів, «фейсбук-спільнота», як це часто буває, почала кричати: «ЗРАДА: немає реакції». Шукаючи приводу для того, аби потицяти пальцями на залізничників, «фейсбуківці» не поцікавилися тим фактом, що відповідно до чинного законодавства Укрзалізниця має 15 днів на опрацьовування скарги, а зробила це вже через тиждень.

Треба віддати належне громадянину Vadim’у Vadimoff’у (такими ім’ям і прізвищем був підписаний електронний лист-скарга), який встояв перед спокусою їхати в «персональному» купе поїзда № 64 Одеса—Дніпропетровськ (певне, за додаткову плату), а зайняв місце, вказане в оплаченому ним квитку. За словами пасажира, він не звернув би уваги на цей прикрий інцидент, якби в його купе на єдине вільне місце провідниця не підселила чотирьох «зайців», які своїми розмовами розбудили пана Вадима о п’ятій ранку. Цитата з електронного звернення: «Теперь объясните, пожалуйста, почему за билет ценой 286 гривен я ехал практически в общем вагоне — 7 человек в купе — это сверхнаглость, тем более, если 4 человека заплатили на лапу коррупционерке-проводнице!». Наостанку провідниця змусила цього громадянина зібрати свою білизну, хоча це входить в її посадові обов’язки.

Впіймали вдвічі швидше

Сталася ця прикра подія 30 серпня. Так збіглося, що з 1 вересня на залізницях України почав діяти проект «Стоп корупція». Щоправда, скарга на e-mail кол-центру Укрзалізниці надійшла о пів на другу ночі 4 вересня. «Згідно з чинним законодавством розгляд такої справи триває до 15 днів. Втім, уже в середу, 9 вересня, на електронну скриньку, з якої надійшла скарга, була адресована проміжна відповідь: повідомлялося, що звернення надіслано на розгляд Придніпровської залізниці. А 11 вересня надіслали листа, в якому йшлося про вжиті за результатами вивчення справи заходи реагування», — мовив начальник Управління запобігання економічним і корупційним правопорушенням на залізничному транспорті Укрзалізниці Віталій Андрєєв.

Тож за порушення вимог посадової інструкції провідника пасажирського вагона № 4 поїзда № 64 Одеса—Дніпропетровськ Литвиненко Т.Ю. притягнуто до дисциплінарної відповідальності (оголошено догану). Втім, порушниця не відбулася лише доганою. Її переведено на роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів. Також встановлено, що провідник Генюш В.В., який разом з Литвиненко Т.Ю. обслуговував вагон, порушив затверджений графік чергування. У зв’язку з цим йому також оголошено догану, а найближчим часом розглядатиметься доцільність перебування цієї особи на займаній посаді.

Крім того, за недостатній контроль за роботою поїзної бригади на шляху прямування начальнику поїзда Ковальчук Т.І. оголошено догану та відсторонено від обслуговування фірмових поїздів. У подальшому їй не подовжать дію контракту як з начальником пасажирського поїзда. За недостатню профілактичну роботу звільнено з займаної посади старшого майстра резерву провідників Подольського О.В. Звернення пана Вадима опрацьовано серед причетних працівників. З поїзними бригадами вже проведено додаткові інструктажі щодо безумовного виконання вимог нормативних документів.

P. S. Пасажиру, певне, хотілося блискавичного реагування, але справа потребувала ретельного вивчення, аби з’ясувати всі обставини події й справедливо покарати винних. Між іншим, фахівці зазначають, що притягнуті до відповідальності мають право звернутися до суду та оскаржити дії роботодавця. Тому, вдаючися до такого кроку, керівництво Придніпровської залізниці мало, як-то кажуть, впевнитися на всі 100 % в тому, що підлеглі заслуговують на покарання.

Можна констатувати, що реакція не забарилася і гаряча лінія дає належний ефект. Якщо ж говорити про критику, яка з’явилася у мережі «Фейсбук», то варто зрозуміти, що для залізничників це лише початок такої роботи і зараз триває тестовий період. Можна, звісно, й скептично ставитися до таких нововведень, як «Стоп корупція» і «Якість та сервіс», але потрібно й усвідомлювати, що їх метою, дійсно є покращення обслуговування пасажирів та протидія правопорушенням, й успішними ці проекти будуть лише за умови активності громадян і пасажирів. Тож Укрзалізниця вдячна тим, хто вірить, хто телефонує і не залишається байдужим. Як показав цей випадок, порушення не залишаться безкарними, а значить і сервіс покращуватиметься.

Нагадаємо, що за перші вісім днів роботи цих гарячих ліній до них надійшло 623 звернення.

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Июль 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua