Комісійний іспит

Комісійний іспитЛада Андрєєва

Під керівництвом Голови комісії з реорганізації—в. о. Генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього та за участю керівників департаментів і залізниць 17—18 вересня був проведений комісійний огляд об’єктів інфраструктури відразу чотирьох сталевих магістралей.

Огляд було організовано за маршрутом Київ—Гребінка—Полтава—Лозова—Панютине—Краматорськ—Красний Лиман—Сватове—Рубіжне—Лисичанськ—Харків—Лозова—Запоріжжя. Крім огляду, проводилися й наради на станціях Краматорськ, Красний Лиман і Рубіжне, а також на ВАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод», ДП ВАТ «Запорізький електровозоремонтний завод», ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод», ТЧ-9 Лозова та ДП «Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів».

Усе починається з інфраструктури

Під час огляду особливу увагу звертали на стан інфраструктури. Були зафіксовані недоліки в утриманні верхньої будови колії, приладів сигналізації та зв’язку, опор контактної мережі, штучних споруд, смуги відведення тощо. Слід зазначити, що на усунення кожного з недоліків відводилися стислі терміни.

Якщо казати про наради, які відбулися під час комісійного огляду на станціях залізниць, то на них ставилися найактуальніші питання. Наприклад, у Красному Лимані йшлося про підготовку підприємств електропостачання до роботи в осінньо-зимовий період, а також про необхідність поповнення запасів для термінового усунення несправностей для безпеки руху поїздів (стрілочних переводів, верхньої будови колії, скріплення для шпал...). Крім того, начальник вокзалу звернувся до керівництва відомства з приводу проблеми поповнення штату (у зв’язку з обмеженням його прийому), а також підвищення заробітної плати і тарифних ставок для співробітників, які працюють у зоні проведення АТО та на території, де органи державної влади України здійснюють свою діяльність не в повному обсязі.

А на станції Краматорськ оперативному штабу Укрзалізниці та причетним департаментам поставлені завдання підготувати пропозиції щодо поліпшення роботи оперативного штабу в частині організації руху поїздів, зменшення часу обертання вагонів, збільшення продуктивності роботи локомотивів... Крім того, розглядали питання щодо можливостей проведення ремонту тепловозів, які приписані до локомотивних депо, розташованих на території, де органи державної влади України здійснюють свою діяльність не в повному обсязі. Не менш важливо розробити механізм їх повернення та використання у роботі, забезпечення запчастинами, ремонту навантажувальних рамп на залізничних станціях у межах Краснолиманської дирекції залізничних перевезень.

Також, з метою транспортного забезпечення вугіллям підприємств країни, будуть розглянуті звернення Донецької обладміністрації щодо організації руху поїздів на ділянці Микитівка—Майорська—Курдюмівка, відновлення зруйнованого моста через річку Кальчик і збільшення пропускної спроможності дільниці Комиш-Зоря—Маріуполь.

На станції Рубіжне було поставлено завдання збільшити місця для пасажирів на вокзалах за рахунок ефективного перерозподілу наявних площ, а також проведення ремонту.

Загальне та індивідуальне

Наради також пройшли на ВАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод», ВАТ «Запорізький електровозоремонтний завод» і ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод». Поставлено загальне завдання для всіх керівників, а саме: підготувати пропозиції щодо розроблення програм співпраці у частині виконання планових видів ремонтів тягового рухомого складу, збільшення їх обсягів, виробництва та постачання деталей і запасних частин підприємствам та структурним підрозділам відомства. А також надати пропозиції щодо обґрунтованого рівня вартості їх виготовлення та проведення ремонту. У свою чергу, директори підприємств інформували керівників відомства, що можуть і готові значно збільшити обсяги виконання ремонтних робіт.

Однак управлінцям були поставлені й індивідуальні завдання. ДП «Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів» — надати економічні розрахунки й обґрунтування необхідності добудови нового цеху для складання вагонів, а також підготувати розрахунок доцільності проведення поглибленого ремонту піввагонів. Крім того, забезпечити працівників спецодягом, спецвзуттям і захисними засобами. Департаменту колії Укрзалізниці — підготувати пропозиції щодо програми подальшої співпраці з ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод» і визначення потреб Укрзалізниці у стрілочній продукції на період 2015—2020 рр. Також рекомендувалося вирішити проблему збільшення стійкості бокового зносу рамної рейки та гостряка та внести конструктивні зміни у комплект скріплення типу СКД-Д для збільшення площі обпирання на шпалу і збільшення терміну експлуатації. ДП ВАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» — забезпечити виконання капітального ремонту тепловозів, а також організувати роботу щодо систем охолодження тепловозів. Департаменту локомотивного господства разом із Запорізьким ЕРЗ — організувати роботу щодо перевірки собівартості виконання капітальних ремонтів електровозів ВЛ80 і ВЛ82 в обсязі КР-1, КР-2 і КРП.

Також слід зазначити, що терміни як на усунення недоліків, так і на виконання всіх завдань, які були поставлені керівництву залізниць, структурних підрозділів і підприємств, очільник відомства відвів дуже стислі, проте достатні для їх реалізації.

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Июнь 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua