Dream team реформ

Dream team реформ

Минулого тижня Уряд затвердив склад правління ПАТ «Українська залізниця». Це останній крок, що відкриває пряму дорогу до реєстрації компанії. «Магістраль» пропонує своїм читачам поближче познайомитися з людьми, яким довірено вивести Українські залізниці з кризи та надати новоствореній компанії потужний імпульс розвитку.

Отож до складу Правління Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» ввійшли: нинішній в. о. Генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній, директор з корпоративного управління та мотивації персоналу Укрзалізниці Оксана Маріна, директор з інфраструктури Укрзалізниці Сергій Михальчук, а також директор з реформування, правової та майнової політики Укрзалізниці Євген Кравцов. Крім них, після отримання дозволу на працевлаштування до складу Правління увійде радник Міністра інфраструктури з питань реформування залізничного транспорту Штефан Хофсаесс (Німеччина).

На кожного з них лягає величезна відповідальність, адже реформу треба проводити за вкрай важких умов, що вимагає неабияких менеджерських здібностей. Проте кожен з обраних членів правління має досвід керівництва у приватних і державних компаніях, адже за їхніми плечима — успішна реалізація масштабних проектів.

Слід також додати, що склад Правління планується розширити, коли буде відібрано решту кандидатів. Наразі відбір ще п’яти осіб триває.

zavg.JPGЗАВГОРОДНІЙ Олександр Вікторович

Освіта. У 1993 р. закінчив Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту й отримав диплом інженера-електрика. Проте протягом свого подальшого трудового шляху ще двічі навчався у ДІІТі. Зокрема став магістром з електротехніки, а також у 2011 р. отримав диплом магістра з інтероперабельності, безпеки і сертифікації на залізничному транспорті.

Трудову діяльність розпочинав старшим електротехніком контактної мережі Запорізької дистанції електропостачання ДП «Придніпровська залізниця». Там же отримав перший управлінський досвід: спочатку став заступником начальника, а потім очолив Запорізьку дистанцію електропостачання.

Після переїзду до Дніпропетровська працював начальником служби електрифікації та електропостачання, а згодом — головним інженером Придніпровської залізниці. На останній посаді опікувався, зокрема, і впровадженням швидкісного руху на дільниці Київ—Дніпропетровськ, а також реконструкцією інфраструктури залізничного вузла станції Сімферополь.

Олександр Завгородній має досвід роботи у приватному бізнесі, адже, починаючи з 2005 р., працював на керівних посадах у компаніях, які займалися будівництвом об’єктів громадського та промислового призначення. З листопада 2012 р. по березень 2015-го обіймав посаду начальника Управління Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті у Запорізькій області.

З липня цього року призначений в. о. Генерального директора Укрзалізниці.

Олександр Завгородній нагороджений знаками «Почесний залізничник» та «Заслужений будівельник України».

marina.JPGМАРІНА Оксана Юріївна

Освіта. Закінчила Київський інститут інженерів цивільної авіації за спеціальністю «Автоматизовані системи управління». Крім того, навчалась у Міжнародному інституті бізнесу та Grant MacEwan College (Канада), де пройшла курс навчання «Управління людськими ресурсами».

Трудову діяльність розпочала інспектором відділу кадрів ЗАТ «Світоч». Згодом, у 1997 р., обійняла посаду начальника відділу кадрів ЗАТ «Концерн нафтовий».

Із 2003 р. працює в різних компаніях на посаді HR-директора (управління персоналом). Зокрема 10 років (з 2004-го по 2014 р.) працювала директором по персоналу в компанії «Інтерпайп».

Лютий 2015 р. — початок роботи в Укрзалізниці на посаді радника Генерального директора, а з травня стала Директором з корпоративного управління та мотивації персоналу.

Оксана Маріна — авторитетний у сфері управління персоналом фахівець. Зокрема вона входить у топ-5 найкращих HR-директорів та переможець у номінації «Управління інноваціями».

У її доробку — низка успішно реалізованих ініціатив та робота в правлінні великих підприємств. Зокрема, це проект зі впровадження системи оплати праці спільно з HAY GROUP; проект з оптимізації процесів маркетингу і збуту спільно з Boston Consulting Group; проект з оцінки та розвитку кадрового резерву спільно з Хадсон Глобал Ресорсез; проект з розробки та впровадження системи збалансованих показників спільно з BSCol / Palladium; проект корпоративна програма МБА спільно з Rotterdam School of Management, Erasmus University; проект по найму і навчанню персоналу одного з провідних металургійних заводів України та інші.

mixal.JPGМИХАЛЬЧУК Сергій Дмитрович

Освіта. Закінчивши у 1997 р. Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, отримав кваліфікацію інженера-будівельника за спеціальністю «Залізничні споруди та колійне господарство».

Трудову діяльність розпочав монтером колії у Коломийській дистанції колії Львівської залізниці. Після переїзду до Дніпропетровська працював на посаді бригадира колії, інженера та заступника начальника дистанції з безстикової колії Дніпропетровської дистанції колії.

До 2009 р. займав різні посади на Придніпровській залізниці, зокрема обіймав посаду заступника начальника залізниці з колійного господарства і будівництва.

Із 2009-го по 2011 р. працював на посаді заступника Генерального директора Укрзалізниці. Серед інших успішно реалізованих проектів — будівництво других колій протяжністю 56 км до портів Одеського регіону, електрифікація залізниць. Крім того, брав участь у проектах впровадження швидкісного руху в Україні.

У 2013—2015 рр. працював заступником генерального директора КП «Київпастранс».

Із червня 2015 р. — Директор з інфраструктури Укрзалізниці.

Нагороджений знаком «Почесний залізничник», почесною грамотою Ради із залізничного транспорту держав-учасниць СНД та почесною грамотою Кабінету Міністрів України.

krav.JPGКРАВЦОВ Євген Павлович

Освіта. З відзнакою закінчив Київський національний університет імені Тараса Шевченка (спеціальність «Правознавство») та Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет» (спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»). Крім того, навчався в Центрі розвитку міжнародної торгівлі та Фулбрайт Інтернешнл, де отримав сертифікат з відзнакою з курсу «Міжнародне комерційне право».

Трудову діяльність розпочав у 2008 р. юристом у провідній українській юридичній фірмі «Астерс». Згодом там же працював на посаді старшого юриста та партнера.

У його професійному доробку — проведення консультацій з реорганізації найбільших компаній різних форм власності. Зокрема Є. Кравцов надавав консультації провідній європейській компанії VTG Aktiengesellschaft (послуги оренди вантажних вагонів і логістичні залізничні послуги) з питань створення в Україні європейського спільного логістичного залізничного підприємства разом з міжнародною логістичною компанією Kuhne+Nagel. Серед інших проектів — надання консультацій компанії Google та Motorola Mobility у зв’язку з придбанням українського розробника програмного забезпечення компанії Viewdle (найбільша подібна транзакція на українському IT-ринку). Крім того, він приймав участь у проектах із залученням інвестицій та кредитних ресурсів на загальну суму понад $ 10 млрд.

Із січня 2015 р. — радник Генерального директора Укрзалізниці, а з травня цього ж року — Директор з реформування, правової та майнової політики Укрзалізниці.

Один з авторів статуту ПАТ «Українська залізниця» та останньої редакції Закону України «Про залізничний транспорт».

stefan.JPGШТЕФАН Вольтнер Хофсаесc

Освіта. Закінчив Берлінський технічний університет за спеціальністю «Інженер».

Трудову діяльність розпочав у 1989 р. у Великобританії консультантом з управління логістичним проектом у компанії Сіменс. Із 1994-го по 1996 р. працював головним керівником проекту «Олімпійське метро» в Афінах (Греція).

Із 1997-го по 2008 р. обіймав різні керівні посади в компанії Siemens AG, а з 2008-го і до останнього часу — керуючий директор компанії Tewet AG.

За час роботи брав участь у багатьох міжнародних проектах, тож має багатий досвід організації та проведення переговорних процесів. Так, Штефан Хофсаесс був відповідальним за залізничні системи під ключ по всьому світу, експлуатацію та обслуговування бізнесу з доходом у 800 млн євро (Siemens Transportation). Крім того, був Головним керівником проекту зі впровадження двох ліній метро в Афінах. Серед інших успішних проектів — організація переговорного процесу та контракти щодо реалізації Гаосюн метро (Тайвань), MRTA метро у Бангкоку (Таїланд) та бангкокської залізничної лінії до аеропорту.

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Апрель 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua