Без перешкод, зупинок і простоїв

Без перешкод, зупинок і простоївМирослав Буркович

Кроком на шляху до налагоджування тісніших взаємовідносин українських залізничників із залізничниками з країн Євросоюзу стала нарада XVIII українсько-угорської прикордонної залізничної комісії, яка нещодавно відбулась у Львові.

На її порядку денному були питання щодо встановлення основних нормативних графіків руху потягів на 2015—2016 рр., змін у договірно-правовій базі, розгляду та підписання актуалізованого тексту «Основних положень технології роботи прикордонних залізничних переходів України і Угорщини», перегляду ставок за виконані роботи та послуги, інформаційного забезпечення.
На нараді сторони, домовившись, ухвалилили рішення з багатьох питань. Так, перевезення вантажів одного найменування, що прямують з Угорщини в Україну від одного відправника з однієї станції відправлення на адресу одного отримувача на станцію одного призначення, а також транзитом територією України, у 2015 р. можуть бути оформлені однією накладною групами по 30 вагонів без окремого узгодження з перевізником. Повернення порожніх орендованих вагонів і вагонів, що не належать перевізнику, здійснюється на цих же умовах. Передачу составів на колії 1435 мм надалі проводитимуть на приймально-відправних пунктах станції Чоп. Продовжуватимуть роботу з організації інформаційного обміну даними щодо вагонів. Вона здійснюватиметься за використання електронного зв’язку А30 XML. З цього питання українська сторона підготувала і передала відповідний проект, а угорська запропонувала у вересні 2015 р. провести зустріч для остаточного узгодження реквізитів зв’язку, тексту проекту і впровадження його в дію.
У проект наради записане прохання українських залізничників: пошкоджені на території ЗАТ «МАВ Карго Хунгарія» приватні вагони країн СНД та Балтії ремонтувати за погодженням двох сторін у підрозділах Укрзалізниці або в країнах, що є власниками вагонів. Складений і підписаний представниками обох сторін акт буде основним для розрахунків за ремонт вагонів. Також є прохання, яке стосується вирішення разом з угорською митницею проблем, що пов’язані з оформленням перевізних і передатних документів на прийняття поїзда до моменту прибуття українського локомотива на станцію Епер’єшке. З метою раціонального використання робочого часу залізничники України просять розглянути можливість спрощення процедури переходу з денного режиму роботи прикордонного переходу на цілодобовий і навпаки — при зменшенні обсягів перевезень.
Працівники Українських сталевих магістралей запропонували узгодження обсягів перевезень здійснювати за допомогою автоматизованої системи «МЕСПЛАН-УЗ». Це дасть змогу отримувати інформацію про фактично відправлені обсяги експортних вантажів через українсько-угорські прикордонні переходи з урахуванням окремо кожного відправника за кожну добу з підсумком за місяць. Укрзалізниця додатково проінформує ЗАТ «МАВ Карго Хунгарія» про введення пропуску поїздів без зупинок на роз’їзді 3-й км станції Чоп, після чого сторони внесуть зміни у графік руху поїздів між прикордонними станціями. Сторони розглядатимуть і можливість курсування пасажирського потяга сполученням Будапешт—Захонь—Чоп—Мукачеве—Будапешт по колії 1435 мм. Наступна нарада відбудеться у 2016 р. в Угорщині.

____________________________________________________________________________
BB52.jpgЗаступник начальника Ужгородської дирекції залізничних перевезень Віталій Ісак:
«Одне з питань, що найбільше турбує дирекцію, яка межує з Угорщиною, — це прискорення відправлення на ремонт пошкоджених на угорському боці вагонів. Нині угорські залізничники відправляють їх на ремонт лише на першу прикордонну станцію — Батєво. А вже звідти за окремими документами вони прямують на інші станції. Це спричиняє простої, адже власниками вагонів можуть бути і неукраїнські резиденти».

_____________________________________________________________________________________
CF9E.jpgЗаступник начальника Департаменту управління рухом Укрзалізниці Володимир Петренко:
«З 1 липня нинішнього року почали діяти нові положення ЦІМ/СМГС. До них потрібно пристосувати українсько-угорські домовленості. Крім того, діють дуже застарілі міждержавні договори про прикордонне сполучення. На часі — їх оновлення. Ще один фактор, що актуалізує проведення наради, — спад обсягів перевезень. Для того щоб на шляху прямування вантажів між країнами не було перешкод і простоїв на кордоні, а обсяг їх зростав, треба вдосконалюватися».

__________________________________________________________________________________

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Май 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua