08.10 2014

Хочу знати про реформу

Студентка механічного факультету Української державної академії залізничного транспорту Аліна КУТНЯ:

— В нещодавньому спецвипуску газети «Магістраль» містилася змістовна публікація «Технікуми повертаються», а ось про перспективи вищих навчальних закладів сказано мало. Яких змін слід очікувати?

Скажімо, в статті йдеться про створення навчальних центрів, отже, виходить, що по закінченні навчання у виші випускник спершу має донавчатися в такому центрі, а потому влаштовуватися на роботу. Чи не так? Ще б хотілося довідатися, чи буде збережена навчально-виробнича практика на залізницях, під час якої студентам виплачувалися гроші?

Голова первинної профспілкової організації Криворізького регіонального фізкультурно-спортивного клубу «Локомотив» Валентина БОГДАН:

— Наболіле питання щодо подальшої долі залізничних спортивних клубів: маємо Палац спорту, плавальний басейн, футбольне поле; вкрай необхідне фінансове втручання залізниці в реконструкцію та ремонт Криворізької спортивної бази. Як буде далі?

jur.jpgВідповідає заступник Генерального директора Укрзалізниці–заступник Голови комісії з реорганізації Віталій ЖУРАКІВСЬКИЙ:

— Щодо відповіді на перше запитання хочу зазначити, що Укрзалізниця протягом багатьох років тісно співпрацює з вищими навчальними закладами незалежно від їх підпорядкованості. Це здійснюється і шляхом формування держзамовлення, і видачею цільових направлень, і забезпеченням проходження виробничо-технологічної та переддипломної практики на структурних підрозділах залізниць. Важливо, що випускники вишів отримують перші робочі місця на структурних підрозділах сталевих магістралей. Для студентів, які навчаються в обсягах замовлення, а також у межах фінансових можливостей залізниць, організовується проходження виробничо-технологічної практики на оплачуваних робочих місцях. Планується це здійснювати і в подальшому.

На основі довідників кваліфікаційних характеристик професій працівників встановлені вимоги лише до рівня освіти та стажу роботи. Освітньо-кваліфікаційний рівень випускника ВНЗ дозволяє працевлаштування на підрозділах залізниці на відповідні посади без необхідності додаткового навчання.

Відповідно до концепції реформування залізничної галузі заплановано створення філії АТ «Українська залізниця» — корпоративного навчального центру професійного розвитку персоналу залізничного транспорту України. Мета його створення — проведення обґрунтованої кадрової політики галузі, вироблення єдиних стандартів підвищення рівня кваліфікації персоналу залізничного транспорту, підвищення ефективності використання власних навчальних потужностей для підготовки та розвитку персоналу, а також розширення можливостей щодо проведення конференцій, семінарів тощо.

Щодо відповіді на друге запитання, то воно буде таке: при створенні АТ «Українська залізниця» до її статутного капіталу ввійде майно залізничного транспорту загального користування, зокрема об’єкти соціальної сфери, до яких належать і заклади фізичної культури та спорту. Тож залізничники і далі опікуватимуться розвитком цих об’єктів.

 
Для добавления комментариев Вы должны быть зарегистрированы.
регистрация | авторизация
 Июль 2017 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
Як Ви адаптуєтеся до спекотних днів?
Не вилажу з водойми (1)
+35 це хіба спека? (1)
П’ю багато зеленого чаю (0)

ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников ZDSim.kiev.ua - Клуб железнодорожников Залізничне перехрестя Погода в Києві
 
Все права защищены c 1992-2010 Редакция газеты "Магистраль"
При полной перепечатке материала ссылка на статью обязательна.
При частичной перепечатке материалов сайта ссылка на www.magistral-uz.com.ua обязательна.
Контакты: Тел. / факс: 465-01-90, E-mail: magistral@uz.gov.ua